Vilken Helg man har haft❤️😘💋

Hej alla underbara läsare
Hoppas eran helg har varit lika roligt som min.
Mamma och moster kom och träffade oss och lunchade och shoppade i fredags med mig och Liam.Liam fick massor med presenter ut av mamma och jag fick en jätte fin kopp ut av mamsen som jag älskar jätte mycket,sen bjöd moster Pernilla på Lunch i Food Garden på Pong Jummy.Det super bra med LCHF bad de inte lägga ris bara kyckling rätterna ville jag ha och sallad.
Liam och mamma lekte så himla mycket och Liam pussade mamsen jätte mycket.
Vi var i flera timmar sen åkte de hem och vi promenerade hem,mamma kunde inte stanna hon skulle hälsa på 
min lilla syster Mona också.Det var en underbar Fredag.
Här har ni lite bilder på Fredag
 
 
 
 
Tack mamma och Moster för en underbar dag och tack mamma för alla fina presenter och moster tack för att
du bjöd oss på Lunch .Älskar er så mycket❤️❤️❤️😘😘😘💋💋💋
 

Kommentarer:

1 Emma -Merakibeauty.se:

mysigt :)

2 marjam:

Hej hjärtat!Tack själv det va jätte kul att träffade er . Det va underbart dag. Hoppas vi kan träffas snart .Älskar errrrrrrrrr mina älsklingar pusssssss 💗 💗 💗 💗 💟

Kommentera här: