Träffa vänner,Fika,Träna

 
 
Hej alla underbara läsare
Hoppas hittills ni har en underbar dag :) 
själv har man träningsvärk sen igår.Var och tränade
igår och innan träningen träffade jag mina tjejer på fika Linnea och Jacky :) Två underbara vänner för livet :) 
Det var jätte mysigt,vi satt och pratade om allmänt .Jag och Linnea och Jacky är Kollegor från Åhlens så vi pratade om jobbet hur det går för de och hur jag saknar alla de,vi pratade också om mycket träning .Det var ganska trevlig fika.Sen så sprang jag på träningen och körde 1timme och 30 min :) jag cycklade och styrketränade.Jag var stolt över mig eftersom när vi träffades var klockan 18:00och när vi var färdiga med våran fika då var klockan 20:00 hade det varit gamla Mimmi så hade jag struntat i träningen och gått hem,men det gjorde jag inte denna gång hihi :) 💋😘👏🏽🙌🏾och när jag var klar så gick jag hem och istället för att jag skulle äta onyttigt mat så åt jag ceasar Sallad med Kyckling .
Verkligen skönt känsla.
massor med kramar 
Mimmi
 
 

Kommentera här: