Jag saknar mina föräldrar och mina systrar och mina vänner 😢💘💘💘

Hej alla underbara läsare:)
Jag har verkligen saknat och skriva till er 😓men jag har varit så dåligt på och göra det de sista veckorna.Känner mig trött i kroppen och mår sådär. Orkar inte ens och gå och träna är helt deppig :( kanske ni har märkt det på mina youtube video att jag ser inte glad ut.Vi har sålt våran bil för att köpa en annan större så just nu för tillfället har vi inte bil heller och det är så långt och åka till Mina päron jag menar de bor i Haninge att åka härifrån Kista med ett barn tar jätte lång tid och nu när Liam håller på och få tänder och han får feber och har ont i magen stackaren så är det ingen idé åka dit än föränn vi har köpt våran bil.Jag tror att det är det som är anledningen varför jag är deppig jag saknar mina systrar och min mamma och pappa,mina kompisar åhhh och Liam saknar sin bästa vän Cyrus och jag min bäste vän Karro (Cyrus mamma) saknar mina kusiner ja you name it.jätte jobbigt får hålla ut tills vi har fått bil:) det är skönt att jag har min man och min son här allafall annars vet jag inte vad jag skulle göra😂😂😂😂😂sen känns det som man är för folk att folk har blivit falska eller så har de varit de och jag har inte märkt det föränn nu liksom.Fattar inte vad är fel på folk speciellt här i Sverige ,jag menar i USA och andra länder är de inte så där så supportar de varandra men här är det inte så för att de inte vill att personen ska lyckas så gör de vad som helst för att förstöra för den personen ,har jag rätt eller har jag fel ? Seriöst så bryr jag mig inte jag bara blundar och ignorerar de personerna,men ibland kan det få mig och undra varför är de så onda? Jag är den typen av person som om det går bra för min kompis eller vän så blir jag glad för den personen,och finns där för den personen,men tyvärr är det inte så i Sverige .jag hade denna samtal faktist med min granne och hon höll med mig ,hon hade själv också gått igenom samma sak nästan gång på gång.Det är helt sjukt att man inte kan lita på folk längre.Näe nu suddar jag bort allt negativt i mitt liv och öppnar massor med positiva saker istället som tex snart kommer jag göra min morgon rutin video på youtube och att jag har fått nya sponsorer som vill att jag ska recensera deras produkter via min media :) jag ser fram emot det ❤️❤️❤️💋💋💋💕💕💕och jag längtar tills vi har köpt våran nya bil då vi kan åka till mamma och pappa och träffa mina vänner och kusiner.
Näe nu ska jag lägga mig
Hoppas ni får en trevlig kväll
Massor med pussar och kramar
Mimmi

 
 
 
 

Kommentarer:

1 marjam:

God morgon min prinsessa!Allt kommer å ordna sig.Vi älskar dig å jag älskar dig av hela mitt hjärta. Saknarrrrrrrrr er såååååå mycke pusssssss 💗 💗 💗 💗 💋 💋 💋 💋

Kommentera här: