Idag var det bra dag :)

 
 
Idag var det underbar dag :) mådde redan bättre idag efter samtal med mamsen.mammor lugnar alltid ner deras barn.hihi efter igårs skrivande på blogget så fick jag många kommentarer privat om hur jag mår och att de trodde att det rörde de att jag var sur och irriterad
på de ,men jag kan säga att jag menade inte nån jag menade allmänt och jag vill inte att nån ska ta illa upp.
Jag är en människa som aldrig skriver om mina beskymer här på bloggen eller bekymmer och bekymmer vad jag menar som jag skrev igår, det kändes som att jag behövde lätta ut mig på nåt sätt så då skrev jag det igår.
Som sagt det var inte personligt mot nån det var bara allmänt jag menade så är det typ överallt tyvärr.
och det är tråkigt att det är så,men alla är inte så och det är skönt att alla inte är så hehe.
Allafall idag var jag ute och träffade en vännina som bor närheten av oss På lunch och sen så handlade jag lite till Liam och hämtade ut paket .Men alltså seriöst så himla söt paket och bästa servicen.
Helt kär i hur de bahandlar deras kunder.
Deras sida heter www.skincity.se jag beställde från de detta som ni ser på bilden nedan :)
Köpte Bare Minerals Läppenna 
 
 Och Bliss fabulip Instant lip plumper
Och senna under bars lösta pudern från Laura Mercier
Och de var så underbara att de gav mig massor med goddiebag Fick en vänska från de och en sminkväska plus massor med samples och en liten söt docka från de som visar deras tacksamhet för att jag beställde från de förutom det så var själva produkterna pacost så fint och så snyggt med en vit ros på det hela alltså jag blev kär.
Bästa :) jag prövade på en tåg både bliss och läppennan från Bare minerals och Laura Merciers puder som ni ser på bilden nedan,jag tyckte om de alla :) 
Bra köp där 🙏🏻👄💄👏🏽👏🏽👏🏽😂😂😂
Gå in och kolla deras sida 
www.skincity.se
Nu ska jag lägga mig ha en underbar kväll
massor med pussar och kramar
mimmi
 
 
 

Kommentarer:

1 marjam:

Du har rätt allt som du har skrivit mitt hjärta 💋 💗 . Det behövs ibland dela sina känslor med sina nära och kära å vänner.Min vackra prinsessa pussssss älskar errrrrrrrrr av hela mitt hjärta pusssssss 💗 💗

Svar: Älskar dig mer än allt mamsen❤️❤️❤️
Mimmi

2 Anonym:

Du ser väldigt "kakig" ut på dina filmer.. Kladdigt.. Ett tips, använd mer transparent puder, och skippa så mycket fundation! ;)

Svar: Tack för tipset.!Ska komma ihåg det:)
Mimmi

Kommentera här: