Åhhh idag fick jag värdens bästa överaskning 😭😭😁😁❤️❤️❤️

 
 
Jag satt och gav Liam mellanmål vid 12 tiden då jag fick meddelande på 
mobilen "Heeeej Hjärtat!!!! Du vad heter det där ni bor? ❤️❤️❤️❤️😘😘😘💋💋"
och jag skrev tillbaks till henne "Hej Gumman vi bor i kista vadå da???❤️❤️❤️❤️💋💋"
då skrev hon tillbaks "Jag är i Stockholm å tänkte komma förbi å krama på er❤️❤️❤️❤️"
ni kan ju gissa vem som skrev till mig hihihi kom igen gissa hehe om jag säger My sister from a nother mister
da vet ni vem det är då?😂😂😂😂Ja ni gissade rätt min fina vän Madelene Hallberg som heter @maddemoe på instagram överaskade mig och Liam idag.Vi var så glada både jag och Liam när vi träffade henne och hennes kille Thomas.vi hade inte träffat varandra mer än ett år 😭😔sist vi sågs var jag gravid och jag var i 6:e månaden och sen dess har vi inte kunnat ses på grund av personliga skäll från båda sidorna😇.Det var första gången Madde och Liam träffades,självklart blev det tårar hahahaha Liam var helt kär i Madde och Thomas åhhh Liam ville bara krama sin moster.Madde var så kär i Liam hon pussade och kramade honom så mycket och Liam var jätte glad.
Det var verkligen en underbar dag idag ,hon kommer komma och hälsa på igen snart då hon kommer stanna längre hos oss .Alltså det är helt sjukt att tiden går så fort 😭😭😭Liam är snart 8 månader .Vart gick tiden liksom .
nu när han har fått personlighet vill man hela tiden mysa med honom och tanken och börja jobbet igen på september får jag ångest,usch näe vill inte tänka på det nu det är många månader kvar så jag ska njuta av tiden med bäbisen.Hur som helst efter våran date med Madde och Thomas så träffade jag mannen efter 30 min då han tog Liam och jag sprang till träningen alltså ni anar inte vad som hände idag på träningen.Jag kan bara säga
att jag är jätte stolt över mig "Not in a million year trodde jag att jag skulle klara av och cyckla 62 min jag brände 821 kalorier👏👏👏👏🙌🙌🙌🙌🙌😭😭😭😭😭det är helt sjukt jag var död efter träningen haha jag la ut video på snapchat när jag var på träningen föresten om ni har snapchat så följ mig gärna där också :) jag heter mimmi_makeup där och på instagram heter jag också mimmi_makeup och på youtube heter jag Mimmi Boo så adda mig gärna .
Hur som haver 😂😂😂hoppas ni harf haft en underbar dag alla underbara läsare .
Massor med kramar 
Mimmi
Här är bilder från idag :) 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 marjam:

Jag är stolt över dig min prinsessa pussssss 💗 💋. Va duktig du är å är glad för din skull. 💗💗älskar errrrrrrrrr av hela mitt hjärta 💋 💗

Kommentera här: