Long time ,No seen

 
 
Hej alla underbara läsare♥️
I know ,i know jag har varit jättw dålig på och blogga
det varit så mycket med Lilla Liam just nu att jag varken 
har hunnit göra nån youtube video eller Hunnit skriva 
här på bloggen .Liam har varit sjuk och han har blivit ganska skänsligt vill hella tiden ha uppmärksamhet från både mig och Behnam.Jag har längtat och skriva till er .
lovar att jag kommer börja blogga då och då och jag lovar så fort jag får tid ska jag börja igen med mina youtube videos,om ni bara visste vilka produkter som jag har och visa er via youtube.Jag kanske borde göra en sån där
video Haul och visa mina favorit produkter ? Vad tycker ni?Skriv gärna till mig så jag vet 💋😘🙏🏻åhhh vad mer har jag och berätta för er Hmmm jo jag har gått ner 4 kilo 👏🏽💪🏽💋fortfarande kör jag LCHF och syndar En gång i veckan på lördagar ;) och det har funkat jätte bra för mig :) alla som träffar mig ser skillnaden att jag har gått ner mycket .just det jag lovade er och ta bilder på paletterna från Morphe Brushes så det har jag gjort kommer lägga ut bilderna här så ni får se :) plus bilder på Liplandcosmetics liquid matt Lipstick får ni också se bilder på.
Näe nu känner jag mig att jag behöver gå och lägga mig innan Liam vaknar 😂😂😂👍🏻🎉🎊
skriver imorgon till er massor med kramar och pussar
Mimmi
 
 

Kommentera här: