Jag var så stolt över mig själv idag

Idag hade jag och Liam Date med min vackra vän Mona.
Snart har det gått två veckor sen jag började med LCHF Low Carb High Fat 🤗Jag har haft en synd dag och inte mer än så 🤗😍och då har jag fått äta vad jag vill 
men till och med då på syndagen så var jag försiktigt.Idag bestämde vi att vi vill gå och äta på Max för det är ända stället jag älskar och äta hamburgare om jag äter ute,annars så brukar jag och mannen göra våra egna hemma gjorda Hamburgare som vi älskar ❤️😍Men på Max kan man Lita på deras mat för det är 100% svenskt kött :) och jag tycker de serverar maten alltid fint och fräsch 👍🏻👏🏽😍sist jag åt på Max så såg jag på menyn att de hade en jätte nyttig burgare men jag vågade inte beställa den den heter "Deli Fresh Low Carb" .Idag vågade jag beställa den och den var så himla god,tro eller ej så blev jag mätt på det .Jag trodde aldrig att jag skulle klara av och vara utan bröd,ris,pasta och potatis men jag har hittills klarat av och än så längtar jag inte efter Kolhydrater .Det bästa är att jag börjar känna mig att jag har gått ner lite och har fått höra det av nära och kära också att jag har gått ner i vikt😘🙌🏾🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Efter våran lunch hämtade jag en paket från posten som hade kommit från Cocopanda.se om ni följer mig på snapchat så har jag lagt ut lite video där om produkterna
kommer också ta bilder och lägga ut det sen på blogget samt jag kommer göra youtube Video om de produkterna "First impression".
Jag hoppas att ni underbara läsare har haft en jätte bra dag och kväll.Själv hade jag underbar dag idag med Liam och Mona och på kvällen hade jag jätte mysigt med min man och min lilla son Liam.
Nu ska lilla jag sova.😂😂😂😂😂😂😂
Massor med pussar och kramar♥️♥️♥️🤗🤗❤️❤️❤️😘😘💋💋
Mimmi
 
 
 
 

Kommentera här: